Jótállás, garancia



A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott termékre minimálisan 12 hónap jótállást vállalunk. Ez alól csak az értékcsökkent, és egyéb hibával rendelkező termékek kivételek, ahol a garanciális idő külön fel van tüntetve.  A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma. Amennyiben a termékhez nem jár külön jótállási jegy (pl.: állványok, 10.000.- Ft alatti termékek), akkor a számla egyben a jótállási jegy is.


Cégünk kizárólag Mo-i beszerzésből, hivatalos garanciával kínálja termékeit!


Amennyiben a kiszállított termék a szállítás során megsérült, úgy azt csak abban az esetbe tudjuk cserélni, ha a futár cég munkatársával a sérülésről jegyzőkönyvet készítenek. Ennek hiányában nem tudunk elfogadni reklamációt.
 
Amennyiben a csomag sérülten érkezett Önhöz, úgy kérjük, a csomagot a fentiek szerint ne vegye át!

A cégünknél vásárolt gyárilag hibás vagy a 3 napon belül meghibásodott termékeket, a vásárlás napjától számított 3 napon belül kicseréljük, vagy ha ez nem lehetséges, a termék ellenértékét visszafizetjük. A kicserélés feltétele a készülék bevizsgálása, melyet az adott termék importőre, vagy szakszervize véleményez. Ezen irányú panaszát, igényét kérjük jelezze ügyfélszolgálatunknak telefonon, vagy e-mailben. A 3 napon túl meghibásodott termékekkel, kérjük, forduljanak a garanciát vállaló szakszervizhez!

A garanciális ügyintézés a termék meghibásodása esetén a gyártó szervízhálózatán keresztül történik.

A termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.


Kérjük, a termék jótállási jegyét, vagy számláját feltétlenül őrizze meg, mert ezek hiányában a szervizek nem vállalják a garanciális javítást!